Nejlavrl Ne olacak bu hergün gelen yakıt zammı kimse dur demeyecekmi araba aldım araba evin önüne gelmeden 10 dan fazla yakıta zam geldi valla bilsem almazdim ya 1000 tlye depo dolduracağız ya bugün yine gelecekmis 🤨insanlar nasıl dolduracak bu depolari
Humagny Nejlavrl maalesef öyle ama savaşa bağlı savaşta anlaşma olursa altin da petrolde ucuzlar ama.boyle devam ederse daha fena olabilir Allah korusun. 21 y.y dayız hala savaşlar var çok üzücü:(
Hayris Nejlavrl valla al bizdende o kadar bayramda memlekete otobüslemi gitsek diyoruz şimdiden küçük kızımız oluncada bi tereddüt içimdeyiz
Bsradskran Nejlavrl ya sorma bende arabayı kullanmaya çekiniyorum bi yere gitmek istiyorum yok yani olacak gibi değil otur oturduğun yerde diyorum sonra önceden kafama esip yaptığım şeyler şimdi lüks oldu ne olacak gerçekten böyle
Merve Hayris uçak otobüsten çok daha uygun şimdiden alırsanız. Artık özel araçla seyahat hayal gibi 😒
Nejlavrl Hayris valla bizimde memlekete gitmemiz lazim git gel 2000 tl sadece yakit tutacak mecbur olmasak asla gidilecek gibi değil
Nejlavrl Bsradskran vallahi evin önünde bekleyecek araba bu gidisle 2 tl birden gelecek diyorlar yarina önceden heryere gider gelirdik gezmeye izmire giderdim artik nerdeee lüks oldu esime bisiklet al yaza ise gider gelirken bin diyorum😝kisa mesafede çünkü kullanıldığında daha cok yakıyor
Bsradskran Nejlavrl valla benim eşimde hava ısınsın yürüyerek gidip geleceğim işe diyor vay halimize valla 🙈
Nejlavrl Woody arabayi yeni aldik bir aydir almaya gidemedik galeride duruyor resmen biz alana kadar bir depo yakit 1000 tl oldu düşündükce arabayi aldığıma pisman oluyorum
esrefiMahlukatAnasi Woody ahahaha bu gerçek mi 😅😅 Latince a öneki önüne geldiği kelimenin tersini ifade ediyor. ametal, Metal olmayan, anormal normal olmayan gibi. Ahaber de onun için a önekini almış diyordu kardeşim 😅 aklıma o geldi.
Woody Nejlavrl valla ben de sitede arka kuytu bi yere koydum arabayi. Nasilsa kullanmıyorum bari ortada durmasın dedim. Kullanmayacağın esyayi bir yere kaldirirsin ya evde, o hesap
Woody esrefiMahlukatAnasi Gerçek gerçek. Bir de Almanyada benzin cok pahalıymis. Ahaber oyle diyor. Üzüldüm ben
esrefiMahlukatAnasi Woody tv yok evde, ben bu komediden mahrum hissediyorum kendimi. Ne diyorlar, ama kafamız nasıl güzel 😅
Woody Ankarada dolmuşlar ve ozel halk otobusleri artık calismayacakmis Saygıdeğer Ankara Halkı; 41 yıldır sizlere kesintisiz hizmet veren ancak olağanüstü artan maliyetler nedeniyle yakıt dahi alamaz duruma gelen esnaflarımız yarından itibaren zorunlu olarak ‘çalışamayacaklarını’ beyan etmişlerdir. Özür diliyor, anlayışınıza sığınıyoruz’ ifadelerine yer verildi.
OncedenGurme Nejlavrl ne olacak bilmiyorum, her gün 60 km yol yapıyorum işe git-gel. Kira verir gibi aylık yakıt parası ödüyoruz 🤦🏻♀️