boncukannesi123 8 ay da emekleyenler var ama onlar erken emeklemiş olıyo bemce. Birde sürekli yere bıtakmakla bağlantılı. Siz yere ıyuncaklar koyup oynayaraka daha sık yerde vakit geçirmeye çalışın. Benimkide 9ay 15 günlükken mi ne emeklemişti. Bu arada emeklemeden direk yürüyen bebeklerde var. Şimdi 1 yaş 13 günlük 3-5 adım atıp düşüyo. Ama bundan önce asla ayakları ı yere basmıyodu kollarından tuttuğumuzda. Demem oki gayet normal bir süreç. Hiç kafanıza takmayın. Eninde sonunda emekleyip yürüyolar. Allahım sağlık versin yeter. Sevgiler 🌸