Prensesimm3 durursunuz hic merak etmeyin 🥰 annelik dünyanın en güzel serüveni iyisiyle kötüsüyle zoruyla kolayıyla sabrıyla selametiyle geçiyor gerçekten geçiyor. Aylarca sabah zeytin ekmek akşam soğan kavurması yedim ama hep mutluydum biliyor musunuz kızımın bir tek gülüşü ve acı çekmemesi benim diyetime bağlıydı çünkü..demogoji yapmadım kendimi kandırmadım bu bir süreç ve bitecek dedim inandım ve tüm boş yapanlara kulağımı kapadım, evet sütüm su gibi olmuştu ama bebegim her ay kilo alıyordu burdan da anlaşılıyor ki sütün görünümü değişiyor kalitesi gayet iyi kalıyor merak etmeyin 🙏🏻😇