Prensesimm3 ben ilk olarak kan değerlerime baktırmıştım depolarim iyiydi 5.aya kadar götürdü bebeğimi bende o zamana kadar eliminasyon diyeti yaptim, evet zordu ama ne kolay ki canım benim annelik başlı başına bir sınav zaten 😊 her gıdayı 3 gün kuralı ile denedim kendimde, sabahları bol yeşillik, hamurişi, zeytin ve kırmızı renkli olmayan meyvelerden reçel yedim, akşamları da sürekli makarna ve salata, ilk zamanlar meyveler bile dokunuyordu çünkü 6.aydan sonra profesyonel oluyorsun, kinoa, karabuğday, chia tohumu gibi bitkisel proteinlerden efsane şeyler yaptım, tatli olarak ta kadayıf ve lokma yiyordum sonra vegan tariflerle kekler, kurabiyeler ve ek gida süreci. 9.ay itibariyle diyeti biraz daha açtım şimdilik iyi gidiyoruz 🙏🏻 dediğim gibi sütün kalitesi düşmez sadece ne yemen gerektiğini bul yeterli. Birde ostecare kullandım içinde laktoz olmayan multivitamin kullanmalısın ve lütfen sütüne güven ❤ kapat kulağını boş yapanlara 😊