cemre_-34 mehmel54 ben doktorum öyle dgl mesela 3 saat geçmemesi gerekir gece de olsa emzirmek en güzeli sncta sen bebeğini daha iyi bilirsin ac olunca doğur tok olunca zaten emmek istemez
Rosechina Benim de bebeğim 2.5 aylık. 40 çıktığından beri gece uyandırmıuorum. 4-7saat aralığında emmediği oluyor. Kilo alımı iyi durumda olduğu için sorun yok dedi doktor…
Sitrea Tuananinannesii61 40 çıktıktan sonra hic uyandırmadım doktorumuz da uyandırma demişti 7-8 saate kadar gece durabilirmiş 2.5 aylık bebeği kaldırmayın hic gerek yok