Nrc-2 oradaki nkbetli çalışan hemşireler çok rahat bir yerde çalışıyor galiba . Ben çok yoğun bir serviste başladım nöbet iznimiz yoktu sonra covid servisi falan oldu . Asmde hemşirelik gibi bı şansım olsa üstüne para bile veririm nobet tutmanın bı artısi yok bizim hastanede yine her gün hastanedeyiz ay igrenc