Merhaba . Bende hemşireyim bebeğim on aylık su an ücretsiz izindeyim iki yaşından sonra nobete başlayacağım ama çok çok üzülüyorum simdiden. Siz nasıl yapıyorsunuz bebeği büyük olanlar nöbete gittiğinizde bebeği kim uyutuyor sizi istiyor mu . Kızım su an bensiz asla uyumaz . O zamana nasıl olacak alışır mi ben şimdiden korkuyorum ya. Biraz dertleselim