Acile gittim, doktor iltihapı temizledi, pansuman yaptı, antibiyotik ve krem verdi. Bana antibiyotik saçma geldi dolamaya. 2 farklı doktor arkadaşımı aradım ki biri antibiyotik düşmanıdır onlar da mutlaka kullan dedi, vücudun farklı yerlerinde de enfeksiyon iltihap oluyormuş o anda dolama sadece bizim gördüğümüzmüş, vücuttaki iltihapı kurutması için mutlaka kullan dediler, kullandım ben de. Acile gidip temizletmem gerektiğini de çocuk doktoru tesadüf elimi görüp söylemişti ben kremlerle geçirmeye çalışırken.