ipekk05 bar parmağımda tırnağımın kenarındaki et şişti ve kızarık sağlık ocağı bacoderm krem yazdı 3 gündür sürüyorum ama hafif acısını aldı sadece hala üstüne basınca acıyo parmağım önerisi olan varmı 😭
Yeniaanne ipekk05 kardeşimde olmuştu hastaneye gitti pansuman yapıp sarmışlardı ilaçta vermişti dr git istersen canım ilerlemesin
Atikeemre14 ipekk05 en etkili çözüm dolaşmaya lokum sar varsa canim benimde iki üç defa oldu lokum çok güzel soktu iltahabi gecmsi olsun
ipekk05 Mommysharkdoodoodoodoo denediniz mi ve lokum farkeder mi evde bimin kuş lokumu varmış kahve yanlarına konulan küçüklerden 😬😬
Mommysharkdoodoodoodoo ipekk05 ya hani şu eskiden yaparlardı iki bisküvi arasına lokum ezip koyarlardı öyle büyük lokumdan deneyen akrabam var. Kuş lokumu yarar mı bilmiyorum 🤭
Birkucuksayrameselesi ipekk05 ya kizimda 2 defa oldu acile götürmüştüm yazdigi krem iyi gelmisti thiocilline diye bi kremdi
Lalekalbur20 ipekk05 benim sırayla bütün parmaklara oldu neredeyse. Nazar değdi diye düşünüyorum ama kendiliğinden beyazlaştı sonra geçti. Çok oynamayın geçiyor
ipekk05 Lalekalbur20 ama acısına nasıl dayandınız bütün hayat kalitemi etkiledi resmen kalbim parmağımda atıyo😥
Elif1010 ipekk05 Ay 1 hafta çektim şişti parmağım iltihap kaptı sonra eczaneden bir krem aldım bulursam yazarım sabah baktım iltihap geçmiş
ipekk05 Elif1010 ay çook sevinirim yazarsanız bebeğimin altını bile değiştiremiyorum parmağımdan dolayı😭
Nurgrvn ipekk05 birde söyleyin eczaneye boğmaca oldum kara merhem hangisi iyi gelir diye yonlendirir zaten
ipekk05 Haffuse batık değil canım ya tırnağımı elimde kopardım kenarda ki ondan oldu diye düşünüyorum
Kagan20 ipekk05 ihtiyol krem var deriyi incelterek iltihabın dışarı çıkmasını sağlıyor daha önce kullandım hızlı iyileşme süreci oluyor tavsiye ederim.