mlssvtnsvr ben de ben de eşimden başka hiç kimseye vermek istemiyorum, başkasına gülünce falan kıskanıyorum 😅 benim kızım da 3 ay 2 günlük, gece iki saatte bir emziririm ortalama, gece 12 de uykuya gecer sabah 10 gibi uyanır tamamen, gündüz uykuları kisa. Yuzustu yatmayı sevmiyor, koyuyorum ama 5 dk ya kalmadan sinirleniyor. Ellerini emiyor, ellerini izliyor ama henüz bir şey tutamıyor, aguluyor, kedi sesini cok seviyor, hayvan seslerine gülüyor 🤗