Deniz3434 bu öğrenilmiş çaresizlik oluyor o yüzden ağlamıyor. Bebek ne kadar ağlarsa ağlasın işe yaramayacağını biliyor ve bir süre sonra vazgeçiyor. Anne bebek arasındaki güven bağını zedeliyor ve bilinçaltına İşliyor maalesef. Yani bu şekilde uyuması daha üzücü geliyor bana. Onların bize ihtiyacı var, hemde herşeyden çok 🙏