3 aylık oldu kızım bu aralar iyice çıldırdı zor uyutuyorum. Normalde beşikte sallardım şimdi kucak ayak Allah ne verdiyse. Dün müzikli dönencesini açtım ona bakarken mayıştı beğişiğinde öyle uyuttum, arabada iyi uyuduğu için akşam araba sesi açtım netten öyle uyuttum. Habire bi şey deniyorum. Beşiğinde uyusun ona da razıyım bazen beşiğinde uyumak istemiyo kucağıma alıp sallıyorum hemen uyuyo ama kollarım kopuyo. Sizce nasıl kolay uyur
Sizin kolay uyutma yöntemleriniz neler