Eliz34 benim bı akrabamda geçenlerde baya yükselmişti ya birazdaha çıksın diye beklemiş bozdurmamis sonra kendisi diyo aç gözlülük işte diye dedim niye aç gözlülük olsun sonuçta kar etmek için alınıyor o zman bozdurdaydi aldığı bilezik kadar karı olacaktı çok pişman bozdurmadigi için