Elifinannesiiiiiiiiii o zaman yeniydi 6 aylık evliydim. Hiç bir ağrım yoktu. Ben ilişkide koku sorunu yaşadım. Onun için gitmiştim. Numune aldılar. 28 yaşındaydım o zaman. İşte iki numune alındı biri hastanede normal doktorun istediği test diğeri tarama testi. Enfeksiyon çıktı zaten. Antibiyotik ve fitil kullandım. Diğeride dediğim gibi çıktı ama doktorum geçeceğini ve enfeksiyon sebebiyle hatalı olabileceğini söyledi. Zaten kürtaj oldum üstüne. O psikoloji ile geri gitmedim 6 ay sonra yeniden hamile kaldım.