Bahar2622 Ballizencefill 8-9 kademeli tam saymadim ama orta seviyeye kadar kullaniyorum en yükseği cidden çok kuvvetli
Annebebekkonusu Ballizencefill düzenli kullanamıyorum benim bebeğim sürekli memede kalmak isteyen bi bebek o yüzden genelde gögüslerim boş gibi olur ama o uyuduğunda yada babasıyla gezmeye gittiğinde falan takıyorum bazen günde 2-3 defa oluyo bazen haftada 1
alparslanmomsss Benekist o hiç belli olmuyor zaten şöyle birşey var bebeğin emdiği gibi hiç bir cihaz olamaz . Ama çekim gücü çok güzel
Glcntna Ballizencefill 1 aylığına 310 tl verdim 210 makina bide başlık içinde 80 tl ama şunu söyliyim hiç bi elektrikli onun gibi değil eliktrkli ile yarım saatte iki göğüsten 30cc çıkıyordu bu pompayla tek göğüsten 50 cc çıktı şaşırdım hemde 10 dkda . Kanalları tam boşaltıyor . Elektrkli ile boşuna 1 ay uğraşmışım bide göğüs uçlatım yara oldu hep bunda hiç acımıyor
Hamsicikk Ballizencefill evet emzirirken diğer göğsüme takıyordum normal sagmadan cok daha fazla sut salgilaniyor emzirirken cok memnundum
Bezelyem Ballizencefill elektrikli pompam kiwi baby memnunum. Ayrıca Mochi de kullanıyorum ondan da çok memnunum
Ndrg-12 Ballizencefill 1 aydır doğum yaptım çekim gücü hastane pompasına çok yakın. Hastane pompası da kullandım
eylulkus Ballizencefill gayet güzel yarada olmadı ayrıca 👍🏻 Göğsümü boşaltıyor yani 10 dk sağıyorum 60-90 ml arası çıkıyor