Ays0 aslında bebeğimi emziriyorum hep ama ilk doğduğunda bi süre yoğun bakımda kalmıştı. O yüzden baya kullandım. Çıktığında da 1-1.5 ay kadar gündüzleri sağdım. Sanırım ikinci el aldığım için benden önce de kullanan olduğu için ömrü bitti diye düşünüyorum 😕