Bende 10 kilo aldım fazla şimdi diyet yapıyorum,3 cu günüm bugun 600gr gitti daha,ilk gaftadan sonra iştahım kapanıyor normalde daha öncede yapmıştım,şimdi emziriyorum diye erteledim de nereye kadar.Ben böyle yapıyorum sabah kesin 1 omler veya haşlanmıs yumurta yanında 5 zeytin,(peynir ve domates arada),günde 3 kahve içiyorum ve bir yeşil çay,öğlen yeşil salata,bazen firinda kabak yoğurtla,bazende brokoli haşlanmış,akşamada fırında sebze yanına kara buğday,bazen tavuk ve salata,balık salata.Daha önce bir ayda 6 kilo vermiştim böyle