[silindi] Alnalprdha tek çocuk olsa bile sadece çocuğa 2-3 bin gider. Geri kalanıyla da çok bi şey yapılamıyor zaten
Serpil4321 Alnalprdha birak butun yuku kocana sen kaenara cekil ihtiyaclarini ona soyle bak bakalim gecinebiliyomu ahh bu biz kadinlar herseyden kismayi nasil biliyoruz sirf kocalaeimiz zorlanmasin diye
Alnalprdha Serpil4321 söyledim zaten dedim kabul etmiyorum yapamayız araba için zor duruma düşmem hadi çocuklar olmasa tamam ama olmaz
Alnalprdha emirinannesi3434 Allah’ım yardımcınız olsun gerçekten ikna ettim güzelce anlattim çok istiyor kırmak da istemiyorum onu ama olmaz ya
Alnalprdha Zeliha27mira Allah yardımcınız olsun 😔 şuan bizde sorun yok zaten herşeyin fiyatıyla ilgili sorun var bian önce keşke duzelse
oglumubeklerken Urazkooo katılıyorum gerçekten de eşinize artan akaryakıt fiyatlarından bahsedin. Evet her eve bir araba şart düşüncesindeyim ama bu devirde 5bin lira ile geçinmeye çalışıpta bir de keyfe keder araba almak çok saçma. Zaten zor zahmet gecinirken aldığın arabaya nasıl benzin mazot alıp keyfe gezebilecek ki eşiniz. Bizim arabamız var 6 7 Ay önce 200 liraya depoyu fullüyorduk geçen hafta yarım depo benzini 510 liraya aldık hastane işi vs önemli bir iş olmadıkça hiç çıkarmıyoruz arabayı ki kirada değiliz.
Lynn Alnalprdha Şehre göre değişir bence. Mesela Balıkesir/Gönen’de yaşıyoruz biz. Kendi evimiz kira vermiyoruz 5 bin bu dediklerinle yeter çünkü Gönen ucuz pazar falan uygun. Ama aslen Samsunluyum orda bu saydıklarınla asla yetmez 5 bin. Kredi kartına bindirirsin, sonra hep borç ödersin. Ev de kira ise vay haline.
Nurgrvn Alnalprdha benimki de öyle tutturdu karışmasın bizi aç bırakma dedim sadece gitti aldı şimdi bin pişman geri satacak 😀 erkek milleti işte
Alnalprdha Nurgrvn ayy aldı mı 🙈 bunlar akillanmaz ne zaman aldı sorması ayıp ama kaça aldı öğrenebilir miyiz
Balliko agacsizkoala 1000 liraya ev kalmadı bence hele 500 lira fatura ? Sadece doğalgaz o kadar geliyor insanlara hele elektrik ? Benzin fiyatları .. gerçekten geçim çok zor
kubr_pak Alnalprdha Benim eşim 4250 lira maaş alıyor, kızım şu an 10 aylık, 3 aylıkta hamileyim, ev kendimizin, mama bez ıslak mendil faturalar ve aylık 1 kredimiz olmasına rağmen çok şükür geçirebiliyoruz
Nurgrvn Alnalprdha 170 e aldı Hyundai aldı fazla bilemem modelini ama aldıktan sonra benzin zamları 3 bin kredi ödüyor bizimde birikim vardı üstüne çekince şimdi sıkışıyor ödemiyor bizede kalanbgeriye 5 bin oluyor kira amam su bu gidince sıkıştı ona rağmen 5 bin kalmasına rağmen düşün çok marka takılmayı seviyor yemeyi içmeyi seviyor onlardan kızınca zoruna gitti sanırım
kubr_pak Alnalprdha Evet kira çok etkiliyor, çok şükür ki ev kendimizin ama ev kirası yerine kredi ödüyoruz bizde her ay