Benim eşimde 18 yaşından beri arabası hiç kalmamış neyse yurtdışında yaşıyorduk Türkiye’ye geldik arabamız ile iki sene kullanma hakkımız vardı 4 ay kala bozuldu maliyetti yüksek çıktı ona kalsa yaptırdı ama dedim hem maliyetti yüksek boşa yapışacak 4 ay için hemde boşver dedim kış zaten bir de baksana yakıt almış başını gidiyor ona vereceğimize yeriz 😜😜 oda dedi kontak çalışmaz Kİ bu fiyatlarla Kİ yıllardır arabasız kalmamış yıl sonu belki ama asla eşim sırf istiyor diye ne kendimden ne çocuğundan kısmam araba malesef günümüz şartlarında lüks