MinelMom21 benim bebeğim şuan 4,5 aylık son 2 ayda toplamda 750 gram aldı sadece anne sütüyle besleniyordu . Bu ayki kontrolünde mama desteği de veriyorum ve 1 haftada 200 gram aldı . Hem mama hem anne sütü besliyorum , frisolac gold mamanın ismi , çok bilinen bi mama değil ama doktorum direk bunu önerdi ve kullanıcı yorumları da gayet olumluydu biz de iyi gidiyoruz şuan