Benim kızım da 3. Ayda 400 gram aldı doktor sorun yok demişti küçükte doğduk. Ama canı sağolsun hiç uyumas doğru dürüst. 10 gündür memleketteyiz izne geldik çok gezdik çok yoruldu yedi uyudu 650 gram almış çok şaşırdık. Evolvia kullanıyorduk bir iki kustu hipp e geçtim çok memnunum kakasını da rahat yapıyor gazını da.