Ozge251021 Hellolo bütün olarak durur ama yavaştan yavaştan içini yemeye başlar en iyisi doğrayıp dondurucuda muhafaza etmek
Nejlavrl BirAlparslanAnnesi bende yapacağımda ilk defa kullanacağım o zaman bendr direk kesip kesip atayim buzluga
Babybloom Elifimmm21 küp küp doğrayıp buzluğa atabilirsiniz. Çıkarır çorbasını yaparsınız bitti gitti
Turunckafam Ben buzluğa attığımda araştırmıştım 8 minimum 10 ay buzlukta durur diodu . 5 ay oldu benimkide corbalarina atıyorum çıkarıp 🌺
use_use Elifimmm21 Ben küp küp kesip koyuyorum ama buzluk süresi max 3 ay olmalı diye okumuştum. Ne kadar doğru bilemiyorum.