Elifimmm21 Kızımda çoklu besin aleerjisi var yiyebildiği şeyler çok sınırlı maleseff🥺 bal kabağıda alerji yapmayan besinler arasında. Malesef mevsimi geçiyor ama buzluğa koysam yazın versem bir sıkıntı olur mu?
BirAlparslanAnnesi Elifimmm21 normalde mevsiminde taze taze verilmesi taviki daha iyi ancak sşzin durumunuz farklı o yüzden olmaz bende buzluğa atmıştım bir sıkıntı yaşamadık🌸 yiyeceği şeyler arasındaysa bence atın buzluğa
JackDaniels Elifimmm21 Ben rendeleyip atmıştım gayet kullanışlı oluyor. Tavsiyem ince poşetlerle atmayın ama. Ya saklama kabı yada kalın mukavemetli bi poşet olsun🙏🏻
Edalikuzusu JackDaniels ince poşetle atmanin sakıncası ne acaba. Bende Attim küp küp dograyip attım ama . Normal buzdolabı poşetinde bir şey olur mu ki
iremceren Elifimmm21 mevsiminde vermek en güzeli ama mevsiminde dolaba koymakta çözüm özel durumunuzda var koyun bence dolaba
BirAlparslanAnnesi Edalikuzusu olmaz benimkilerde hep buzdolabı posetinde küp küp doğrayıp attım bende hiçbişe olmadı
JackDaniels Edalikuzusu Yani benim buzluğumdaki her şey kalın poşette. İncelerde koku sorunu oluyor ve çabuk yırtılıyor o yüzden. Sağlıklı değil pek
Cucumenveannesi Elifimmm21 Bn atıyorm valla ama bütün hiç kesilmemis alırsaniz oda durur bnm annem köyde yetiştiriyor dogramadan saklıyorz şimdi buzlukta kiler bitince onuda kesip buzluğa aticam
Edalikuzusu BirAlparslanAnnesi hatta poşetin ağzı yırtılmış içinden alıyorum 😅 yeni posete koymak çok kolay ama kesin onuda yırtarım ben sabırsızlıktan🤪
Oznurkk Elifimmm21 ben buzluğa koyup kullanıyorum hiçbir şey olmaz koyabilirsin. Rabbim şifa versin 🤲🏻
Edalikuzusu JackDaniels anladım ama bana hiç kokuyor gibi gelmemişti ete tavuga dikkat ediyorum poşetlerinin yırtılmamasina buzluk kokar diye ama balkabağında bir şey olmadi
Cucumenveannesi Hellolo valla aylarca duruyor annem yazın köyden getirdi hala duruyor zaten şuan kış balkon da güneş görmeyen Biyerine koyuyor
Ozge251021 Hellolo bütün olarak durur ama yavaştan yavaştan içini yemeye başlar en iyisi doğrayıp dondurucuda muhafaza etmek
Ozge251021 Elifimmm21 olmaz diye düşünüyorum çünkü bizdede aynı durum mevcut canım alerjik bebek annesiyiz ve ek gıdaya daha 1 ay var o yüzden bende atacağım