TospikOglusum iyi çok şükür öksürük ve burun akıntısı var. Bende de aynı. Benden o na geçtimi yoksa ondan bana bilmiyorum ailecek corona olduk pazartesi pozitif çıktı bir hafta karantina altındayız ilaç filan hiçbir şey vermediler. 2hafta önce boğaz enfeksiyonu olmuştu oğlum antibiyotik kullandık sonra bu ilacı vermişti doktor boğaz kızarıklığı için 5/6gün kullandık. Korona olunca tekrar öksürmaya başlayınca yine başladık. Karantina bitince doktora götürecem komple baktıracam