TospikOglusum Herkese merhaba😊 Bebeğim 20 ay 8gunluk pazar gecesi açıklık olduk acildeki doktorda bu ilacı yazmış tabi antibiyotik falanda var ama bu ilaç 2yasin altındaki çocuklar kullanamaz yaziyo nette.beni bilgilendirir mısınız?
TospikOglusum TospikOglusum calpolle bu ilci dönüşümlü 4saatte bir ver demisti yanlış mı yaptım. Onuda 2yasinda değil
MelekAras TospikOglusum bizde kullandık ama doktor bebeğin boy kilosuna bağlı da verebiliyor Yani bizimki öndeydi biraz
TospikOglusum Ms2731 evet öyle soğuk algınlığı içinmiş öksürükte basladi.sizin bebeğimiz kaç aylık, kaç saatte bir veiyosun pki
Ms2731 TospikOglusum 18 aylik doktor başka bi ilaç yazmıştı geçen onu almamistik evde olan ıburamin zero verdik iyi geldi 4 saatte bi hatta arada yarim ıburamin zero yarim da calpol karıştırıp veriyordum
TospikOglusum hayal_perest ay çok saol canm çok korktum.peki calpolle birlikte dönüsumlu ver demiş ti sen nasıl veriyisun
Sonsuzmutluluk TospikOglusum 8 aylıkken kızım çocuk doktoru bize de vermişti kullandık mecbur doktor kontrolünde kullanılıyor 2 yaş altıda
TospikOglusum Sonsuzmutluluk offf ya çocuklar hasta olunca insan çok korkuyr siz nasıl kullanmayınız,kaç gün vermistinz
TospikOglusum hayal_perest peki ateşi yok calpol vermeye devam edeyim mi ?oksurugude iyi geliyo mu ilaç canm
hayal_perest TospikOglusum ateşi yoksa calpol vermene gerek yok. Ateşi 37 nin üsyüne çıkarsa calpol verebilirsin 3 saat arayla
aziz_sevara TospikOglusum bizde kullandık boğaz enfeksiyonu olunca şuan corona yız ve onu kullanıyorum sabah öğle akşam 1ml den. 15aylık olacak oğlum bir hafta sonra.
aziz_sevara TospikOglusum iyi çok şükür öksürük ve burun akıntısı var. Bende de aynı. Benden o na geçtimi yoksa ondan bana bilmiyorum ailecek corona olduk pazartesi pozitif çıktı bir hafta karantina altındayız ilaç filan hiçbir şey vermediler. 2hafta önce boğaz enfeksiyonu olmuştu oğlum antibiyotik kullandık sonra bu ilacı vermişti doktor boğaz kızarıklığı için 5/6gün kullandık. Korona olunca tekrar öksürmaya başlayınca yine başladık. Karantina bitince doktora götürecem komple baktıracam