pieceoflife kızım ilk 2 ay benimle yattı
sonra asla yatmadı beşiğini istedi yatağımın dibinde beşiği
şuan 9,5 aylık asla bizimle yatmaz çok sıkılıyor gerilip yatacak rahat olacak
bence 2 yaş çok çok büyük bir yaş
ki kızımla sanki aramızda doğuştan güvenli bağ var
ben odadan çıktığımda ağlamaz
geri geleceğimi bilir hep konuşuyorum onunla
asla zorlamayan bir bebek şükür