Normalde bizim odamızda anne yanı beşiğinde uyuyor hiç yanımıza alıp yatırmadık ezilir ortamızda diye. 2 gecedir odasına yatırıyorum bebeğimi güzel uyuyor büyük beşiğinde geniş geniş ama onsuz yatamıyorum sanki ben 🥺 bir yandan odasına alışsın istiyorum bir yandan korkuyorum ya bişey olurda duymazsam diye tık dese duyuyorum gerçi ama o kadar alışmışımki yanımda yatırmaya nasıl alışıcam ayrı odaya bilmiyorum 😟 yine yanıma aldım getirdim kıyamıyorum 💞