Mihra2534 sumeyye53 benimde 2ay bitti ama doktor bişey demedi 20gun önce gitmiştik alerji doktoruna birdakinede nisanın 15 de gidicez o zaman actirir belki
Esradan elifkoyunbakan aynı durumdayım bende yumurta süt alerjisi var sütüm azaldı doymuyor hissediyorum ek gıda ve alerji maması anne sütü seklinde devam edeceğiz büyük ihtimal
Mihra2534 sumeyye53 devlete randevu çok zor bulunuyor ozellerde çok pahalı insan ne yapacağını şaşırıyor korkudan hiç birşey yemiyorum manada yaramiyor sanırım kiloda alamıyor
sumeyye53 Mihra2534 ben fakülteye gidiyorym ilk sistemden randevu alınc bekledim baya ama ilk muayeneden sonra doktor kendi şu zamanda gel diyo kendi veriyor randevuyu sıkıntı olmuyor artık varsa fakülteye gidin isterseniz