yazgulu123 merhaba geç oldu biraz kusur bakmayın kablo eds ile. Edsnin ucunu gögüs ucuma diğer ucuna ise ilk başlarda şırınga ile mama pompalıyordum. Zaman geçtikçe şırıngayı bırakıp biberonun içine attık kablonun ucunu emdikçe kendi çekmeye başladı. Eds kablosu yazın google eğer bebeğiniz kucuk ise 5 numara gri olan büyük ise 6 numara yeşil uçlu olandan alın. Renkli uca ya şırınga ile süt yada mama basın. Yada biberonun içine atın renkli uç kısmını.