yazgulu123 bende ne yaptıysam tutduramadm kızlarıma,(ikizler) 3 ay 15 günlük oldular artık kendimi üzüyorum çünkü bana süt lazım sıkıntı stres yaptım sütüm azaldı şimdi biberonla devam ediyor düzenli sağmaya çalışıyorum tavsiyem yıpratma kendini yeterli sutumuzu alsın bebislerimiz