Teşekkür ederim yanıt veren güzel anneler bugün yaptırdık ve korktuğum kadar kotu olmadı kizim 35 haftalık dogmustu 13 gün kuvezde kaldı şeker dusiklugu problemi vardı solunum sıkıntısı ve sarılığı yoktu 5 dakika sürdü muayne ondan oncesinde damla sıktılar 40 dakika bişey yemeden bekledik sonra muayneye aldılar bizi almadılar içeri ağladı ama canı yandigi için olmadığını korktuğu için olduğunu soykediler çıkınca hemen sakinlesti çok şükür bir şey çıkmadı