GiybetReis uzun uzun aydinladigin icin tessekür ederim, ama cee oyununu severek oynuoruz, hic yanliz birakdigim olmadi heleki aglamasinada inanin müsade etmiyorum beraber oyun oynuoruz herseyi yapioruz ama popumu koltugun üzerine koyim baslior cekisdirmeye illa yerde otur diye insan cok bunaliyor zamanla evin isi var yemegi var asla yapamiyorum pacalarinda yapisdi gi icin tehlikeli oluyor cünkü birde asiri kuvettli bi cocuk valla dönem diyorum elimde de bisey gelmior artik sabir diliyorum kendime:)