Benim kızımda aynı şekilde sadece mutfakta yemek yaparken ve ben tuvalete gittiğimde tepki gösterip ağlıyor, hatta tuvalette kapıyı kapalı görsün kendini boğazını yırtıyor ama mecburum tuvaletede onunla gidemem artık, mutfaktada tezgahta neler yaptığımı görmek için ağlıyor bana kalırsa çünkü yüksek ve güvenli bir yere koyup ne yaptığımı gördüğünde ağlaması kesiliyor ya da kucağıma alıp gösterdiğimde, onun haricinde benden ayrılma ile ilgili problem yok sadece istekleri olduğunda ve ihtiyaç duyduğu vakit paçalarıma yapışıp kucak istiyor ee bu da normali zaten, günlük işlerim tabiiki oluyor ev benim sorumluluğumda onun dışında da kızımla ilgili ve onun ihtiyaçlarına cevap veren bir anneyim aramızda güvensiz bağlanma olduğunu sanmıyorum