Woody size bir şey sormak istiyorum biz de chicco aroundu i-size modelini aldık 360 derece dönüyor isofixli adac testinden geçer not almış 0-18 kilo aralığı. Şöyle ki içersinde yeni doğan minderi var 6 kiloya kadar kullanılır yazıyor onu çıkarınca da biraz büyük oluyor. Oğlum 4 aylık olmak üzere 6350 kilosu şu an. Yenidoğan minderine koyunca böyle dışarıda gibi duruyor minder çıkarınca da en yatar pozisyonda bile oturuyor gibi oluyor. Henüz çok çok az destekli oturmaya başladık ay sonu İstanbul’a gitmemiz lazım ankaradan onunla götürmek istiyorum puseti de bağlanıyor ama uzun yol için güvenli gelmedi. Nasıl oturtabilirim kafam çok karıştı minderle mi mindersiz mi siz nasıl kullandınız. Uzun oldu kusura bakmayın