DefnesMother BeSafe izi comfort x3 Kullanıyoruz biz gayet memnunuz. Sabit bizimki döner almayı düşündük ama güvenilirlik olarak emin olamadık zaten bebeğimiz 6 aylıktı aldığımızda gerek duymadık o sebeple de. Koltuk yüksekliği gayet güzel dışarısını rahat görüyor bebekler bu sebeple oyalanmışta oluyor.
Ipegim Woody bende çok araştırdım ama bu adac testi bence çok abartılıyor benim aldığım kraft isofixli takıldığı an çıkması mümkün değil keza kemerleri de öyle… bu influencerlar reklam karşılığında bazı ürünleri pazarladığı için ezberden gidiyorlar
Woody Ipegim incluencer falan tanımıyorum Sosyal medya hesabım yok acikcasi Kemerin cikmasi mümkün olmayabilir ama carpisma siddetine bagli olarak parcalanan urun var, parçalanmaya urun vr Neticede sahinle audi ayni kazayı yapsa da Aynı hasarı almiyor
shrdmrts Baby Plus Orbitfix modelini aldık biz de. Özellikleri güzel bence indirime girmişti 1500 Tl’ye aldık.
Mickeylover Dolores kraft spin signal çok memnunum cok uzun süreli kullanım ve dönme özelliği olan bişey al derim rahatlık. Boyunluk da boynu düşmemesi için öneririm
Gzmcyln Dolores besafe marka var bizde çok memnunum 3 kademeli yatma özelliği kafası düşmüyor adac testlerinden geçmiş yüksek olduğu için dışarıyı çok rahat izliyor ve asla sıkılmıyor ❤️
Denizzz88 Dolores besafe izi comfort aldık adac testinden geçmiş kaliteli,güvenilir bir marka oğlum 10 aylık oldu 3 aydır kullanıyoruz oğlum seviyor rahatça uyuyabiliyor memnunuz ama 360 derece dönme özelliği bizimkinde yok besafe in dönme özelliği olan başka modelleri de var, bu markayı öneririm
Ipegim Woody tabi ki gidip 500 tllik ürünlerden bahsetmiyorum kaza bu nasıl ne derecede yapacağın belli değil o belgeleri alan ürünler de kırılmaz ama ölmeme garantisi vermez allah korusun🙏🏻 Mercedes ve volvo da vermez
Woody Ipegim yukarida da yazdim zaten tedbir bizden takdir Allahtan Allah korusun bir sey olsa güvenliği teyit edilmemiş bir urun kullandim, ondan mi vs diye düşünmek istemem. Bu yuzden inanin 2 dk bile Koltuktan kaldirmiyorum yolculuk ederken
Bernayben Dolores biz britax römer dualfix 360 derece dönen modelini kullanıyoruz çok memnunuz. Adaclı, isofixli olması çok önemli.
Deletedmom6261 Dolores convers bizim ki cnm memnuniyet konusunda uzun yolculukta cok yatiramiyorsun hafif yatiyor cocugumun kafasi syrekli one dusuyor o konuda memnun degilim sadece donme ve guvenlik acisindan cok iyi kac kere sert sekilde ani fren yaptik deneme amacli bi gram cocuk etkilenmedi o konuda cok iyi
Bebegim17 Woody lazım olunca bakmak için ekran görüntüsü aldım öyle güzel anlatmışsınız emeğinize sağlık 😊
Kumsalllllll Dolores baby plus multistage var bende yatar pozisyon da oluyor her yöne dönmüyor ama kaliteli ve sağlam fiyatına göre de iyi
66ays Dolores baby home hepsiburadadan 1300 aldık 360 derece dönüyor 12 yaşa kadar kullanılıyor malzemesi kaliteli lakin fazla yatmadığı için fazla memnun değilim.
ipekbocugu Woody Dolores Joie i spin 360 kullanıyoruz , daha önce doona kullanıyorduk bunu kullanınca onda rahat değilmiş diyorum çünkü maşallah şimdi arabaya biner binmez uyuyor mutlu oluyor. Bazen kendime doğru çeviriyorum o da iyi oluyor, alırken koyarken de dönebiliyor olması avantaj bence
YgmrDru Dolores besafe adac testlerinden geçmiş en güvenilir oto koltuğu 👍🏼Ayrıca çok yüksek bebiş dışarı izliyor 🌸
Archmomm Dolores britax römer dualfix 360 kullanıyorum asırı memnunum . adax testinden geçen çok az koltuktan biri . 6. Aydan beri kullanıyoruz. Çok memnunuz 🙏🏻🤌🏻
poyrikcanoglum Woody merhabalar kafamı kurcalayan bi durum var. Belki cevabı sizdedir. Besafe’in adac testinden geçen modeli izi twist diye biliyorum. Turn ve comfort modelleri için böyle bir durum yok diye biliyorum. Ama bu başlıkta çoğu kişi turn ve comfort modelleri için de geçti yazmış. Siz nasıl biliyorsunuz?
Woody poyrikcanoglum Tam animsayamadim ama baktim iziturn yok https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/tests/kindersicherheit/kindersitztest/alle-testergebnisse/?filter=999 Maxicosinin puani daha iyi olduğu icin onu almıştım ben