Nazlican mavibozkurt Yürüteç yerine ilk adım arabası alsanız Yürüteç çok tavsiye edilmiyor gelişim açısından Gene de size kalmış tabi
mavibozkurt Nazlican aynen ben de sizin gibi düşünüyorum ama yürüme arabasıyla zaptedemem yurutecte sürekli değilde bir on dk koyup o arada bir çorba koyarım ya da lavaboya giderim diye düşündüm kararsizim. Tek başına bakıyorum çok yoruluyorum.
mavibozkurt Feyzanne biz denedik dört aylıkken gerçekten bacak kısmı M şeklinde de olsa ayrık gibi rahat edemedi. Kız bebeklerde iyi de erkek bebeklerde orayı sıkıştırmamak gerekiyor.
papatya011 Tuna_tuna 2 aylıktı ama direkt bacağını ayırıp bindirmedim altına babynest in içinden çıkan minik elyaf yastık vardı onunla destekledim popo kısmını ayakları ilk zamanlar içerdeydi bacakları uzadıkça yanlardan çıkardık