Tuna_tuna Merhabalar kızlar bugün bebeğim iki ay dört günlük fazlasıyla kucağa alıştırdığım gün içinde bazen iş bile yapamıyorum ama hala Kanguruya bindirmeye korkuyorum siz kaç aylıkken bebeklerinizi bindirmeye başladınız bir zararı olur mu acaba
Mumoslu30 Tuna_tuna canım bebeğim kucak bagimlisiydi halada öyle 😁 ben 2.5 aylikken bindirdim çünkü ne temizlik ne yemek hic birsey yapamiyordum bindirince bi rahat ettim kii😅 hatta evi süpürürken süpürge sesiyle uyyordu 😁💚💐
Nazlican Tuna_tuna Yenidoğan aparatı varsa kullanılır diye biliyorum Bende de kanguru var Solomon baby nin yenidoğan oturma yastıgı da mevcut ama kullanmaya cesaret edemiyorum 2 ay 20 günlüğüz bizde 😑
agns Nazlican canım nasılsın Nazlıcan bende dün aldım Solomon bel falan ağrıtıyor mu hiç mi denemedin 🤭
Miniailemm Tuna_tuna baby plus sling kanguru aldım daha gelmedi inşallah kullanabiliriz oturur pozisyonda olanlara içim sinmedi daha 1 aylık bebeğim
mavibozkurt Nazlican mesela benimki. Yüz yüze durmayı sevmiyor bir de hareketinin kısıtlanmasını istemiyor sıkılıp ağlıyor. Şimdi mama sandalyesi alayım yürüteç alayım fln diyorum sonra vazgeçiyorum durmaz ki diyorlar.
Nazlican agns Valla benimkine kucak seviyor En azından 3 ü doldursun diyorum denemeye baslamak için Bebek arabamızıda denemedik daha Pusetten çıkamadık yani 😄
agns Nazlican bende anca sağlık ocağına giderken arabaya bindiriyorum AVM falan sevmiyorum hiç götürmedim gezmeye 🤭
elaninannesiii Tuna_tuna ilk 3 ay yenidoğan aparatlı kullanmıştım şu an 15 aylık hala kullanıyorum kanguru
Nazlican mavibozkurt Yürüteç yerine ilk adım arabası alsanız Yürüteç çok tavsiye edilmiyor gelişim açısından Gene de size kalmış tabi
Sznmre Tuna_tuna 2 aylıkken denedim hiç istemedi ağladı hemen çıkardım şimdi 4 aylık oldu bugün bindirdim sevdi baya ☺️
Feyzanne Tuna_tuna benim de kızım 2 aylık ben kullanmak istiyorum valla hemen. Satıcı yenidoğandan itibaren kullanılabilir diyordu. Bacaklarının arası çok ayrılmış oluyor sadece karnım geniş kalıyo. O huzursuz etti beni biraz daha büyümesi gerek bence de kıyamıyorum ama normal diyorlar. İçinize sinmiyosa bebeğiniz ağlıyosa zaman verin biraz daja ben öyle düşündüm ☺️
Feyzanne https://resimyukle.io/r/7stdeAE84D İki bacağının arası çok açık değil mi? Aradaki büzgü daha fazla daralmıyor
mavibozkurt Feyzanne biz denedik dört aylıkken gerçekten bacak kısmı M şeklinde de olsa ayrık gibi rahat edemedi. Kız bebeklerde iyi de erkek bebeklerde orayı sıkıştırmamak gerekiyor.