Benim oğlumda 15 aylık aynı yazılanlar gibi her şeyi bi ağlayarak yaptırma çabasında 😅 Bir de ağlama şekli değişti ağlarken çok güzel bi çığlık atıyor ya kızamıyorum o yüzden 🥲 hareketli bir bebekti zaten hala aynı sadece şimdi hayır dediğimi gözümün içine baka baka yapmaya çalışıyor. Mesela kaşıkla cama vuruyor hayır dediğimde bi duruyor sonra daha hafif bi şekilde, gözlerimin içine baka baka yapmaya çalışıyor 😄 sanırım bir birey olduklarının ve isteklerini yapabileceklerinin farkına varıyorlar artık