Kızlar iyi akşamlar. Kadınlar günümüz kutlu olsun 🌹🌼🌹🌼 Ne gibi farklılıklar hissediyorsunuz. 15. Aya girdiğinden beri farklı huyları gelişti kızımın. ilgi odağı olmak istiyor. Agresiflesti biraz. Onun dışında çok hareketli bir bebekti birde aşırı bir enerji daha yüklendi çocuğa 😂 ek olarak birkaç aksamdir ağlayarak uyanıyor. Farklı ağlıyor ama acaba diyorum yanından ayrılmami mi istemiyor bilemedim. Sizde durumlar nasıl merak ettim