melissrn göbekli ve iri bacaklı kızım var 6 ve 6+ rahat oluyor aldığımız markette genelde 6 olmadığı için 6+ kullanıyorum diğer numaralar belini tam sarmiyo bacaklarında iz yapiyo koltugada inip çıktığı için rahat olsun istedim üstünde büyük duruyor ama çokta değil normale yakın en son külot bez aldım 6+ yoktu 6 aldım yerinde durmadığı için diğerinden rahat oluyo ama biraz zor giydiriyorum