Uykusuzanne Efekan09 canım bende sleppy 4 no kullanıyorum hatta baya bir stok yaptım ama niyeyse küçük geliyor artık bana
Annesionuyesin Uykusuzanne mrb cnm yorumunu gördüm de baya stok yaptım demişsin benim bebeğim yedi buçuk aylık eğer uyguna vermek istersen ben alabilirim senden primaları
Efekan09 Uykusuzanne 4bize de küçük geliyo bi de + olanı var ya o şu an çok ideal beş almıştım kocaman olmuştu
ZeynepAdam Uykusuzanne minies 4 molfix 5 ve sleepy 4+ sleepy, kulattada 5 Elimde molfix 2 tane 66 li paket var. Onlar da bitince sleppy den 5 alirim