Cerenozdamar oğlum 13 aylık olmak üzere halen öyle ben neredeysem orada. Alışacaksınız çocukla hayatınızı idame ettirmeye. Benim oğlum 6 ay kolikti eşim esnaf gece 12lerde gelir eve, yardim edenimde yoktu klozette emzirirdim, çok ac kaldım cok yorgunluktan bayıldım annelik böyle dilerim sizinki kısa sürede kolaylasın. Halen mesela eşim eve gelmezse dus alamıyorum çünkü oglum uykuyu pek sevmiyor olsun sağlıklı olsunda hepsi geçecek nasılsa:)