Arkadaşlar bebeğim 3 aylık. Doğduğu ilk haftalarda sorun yoktu ya da ben sürekli emziriyordum kucağımdaydı ve emmese bile hep yanındaydım fark edemedim. Ama sonra 3. Haftadan itibaren net hatırladığım asla tek başına durmadığı. Sürekli destekli uyuma, uyumadığında ise hep ilgi isteme kucağa alınma vs gibi. Emzik verdim bi ümit yok keyfi isterse emiyor yoksa atıyor. Otomatik Sallanan salıncaklar aldık, pusete koyduk, beşiğine koyduk vs asla hiç birinde durmuyor sürekli dediğim gibi ilgi istiyor. Bir dakika bıraktığım an çığlıklar ağlamalar. Tek başımayken eevde temizlik yemek yapmak vs şöyle dursun
tuvalete gitmek bile zor mümkün oluyor. Gündüz doğru düzgün uyumuyor ama uyuduğunda da Zaten kuş uykusu gibi kısa sürüyor, desteksiz asla uyuyamıyor. Desteği kestiğimiz anda uyanıyor. Kundak yapıyoruz, emziği veriyoruz vs yok olmuyor. Artık psikolojim bozuldu. Sağolsun eşim iş dışında benimle beraber evde hep asla o da dışarıya çıkamıyor. Çünkü evde tek başına yaşayabilmek mümkün değil . Hep bir kişi bebeğimle kesintisiz ilgilenmek zorunda. Emzik puset otomatik sallananan salıncak, iş yaparken yanıma alma, kanguru vs her şeyi denedik. Napacağım, böyle bir şey başına gelen var mı yazar mısınız? Çok uzun oldu kusura bakmayın.