2103mnl Atlasege2021 aa öylemi hiç aklıma gelmedi böle bişey olabileceği benimde bebeğim de biraz iştahlı karnı tokken bile versem içer belkide bu yüzden böle oluyor
Atlasege2021 Hly123 yani bebeğinin kilosuna bağlı.4 numara kullandık biz bi arkdsm 3 numara kullanıyordu.bizimki tombik die biraz büyük aldim.bez büyüdükçe ebat ve emiciligi yukseliyor
ozgennk Hly123 Hly123 sahte bez olduğunu nasıl anladınız acaba sleepy kullanıyorum çok memnunun ama bazı aldıklarımın öncekilerden farklı olduğunu düşünüyorum bazen en ufak çişte çok koku veriyor ve sert oluyor yapısı
Hly123 ozgennk bezin hem dış şeklindeki ayıcıklı şekiller farklıydı hem de bez çok kötüydü incecik birseydi oysa kullandığım diğeri çok iyiydi kalındı yani ortası ve hep dışına verdi çişi kakayı
OzlembskrDogan İki gündür bimden bebem natural aldım 4 numara şuana kadar bi arıza cıkarmadı memnunum 90 tanesi 109 tl
Adel123 Hly123 sleepy bio natural kulllanıyorum yumuşacık bez bebeğimin cildi çok hassas olmasına rağmen pişik sorunu yaşamadık.