Hly123 Kızlar çocuğuma eve baby kullanıyordum dalar bazı paketlerinde sahte bez çıktı prima ve molfix hariç önerdiğiniz var mı memnun kaldığınız
Atlasege2021 2103mnl onu kac ay çektik biz o yüzden 4 5 marka sürekli degstrdik.dedm herhlde bende sıkınti baglayamiyrm ama imkanı da olamaz dikkat ediyrm sürekli oluyor die falan diyordm ve ikinci cocugumda böyle birsey yaşamıştım ilk defa.ilk bebegmde olmadı bole bisey.doktor randevusunda birgun sordum doktora .dedm gece bebegn uykusu bolunmemesi lazm altını acmamaliyiz biliyorum ama karnı sırtı şu içinde kalıyor bez de degsiitirryrz die .güldü doktor çok yemektendir annesi dedi.biraz tombik bir bebegm vardı ikinci.snra dedm öyle herhalde. Zamanla kac ay ole cektm ama düzeldi.smdi binde bir oluyor bazen.uzun zamanda olmadı şükür 1 yaşına giricez bu ay🥰
2103mnl Bimden çanta almıştım içinde hediye bezi vardı boşa gitmesin diye arada taktim gayet güzel sleppy kullanıyorum bime geçmek istiyorum ama bez değiştirince pisik olur diyen çok oyuzden cesaret edip gecemedim
2103mnl Atlasege2021 aa öylemi hiç aklıma gelmedi böle bişey olabileceği benimde bebeğim de biraz iştahlı karnı tokken bile versem içer belkide bu yüzden böle oluyor
Baakpnr- Hly123 sleepy, baby turco , minies , soffio (A101 bezi ) hepsini kullandım hiçbiri pişik , taşma , sızdırma yapmadı bizde 🥰
Atlasege2021 Hly123 yani bebeğinin kilosuna bağlı.4 numara kullandık biz bi arkdsm 3 numara kullanıyordu.bizimki tombik die biraz büyük aldim.bez büyüdükçe ebat ve emiciligi yukseliyor