EsleminAnnesiiiii35 Dondurmalikahve evet bugün gittim işte ilaç yazdı eczaneye ilaçları almaya gittim baktım aynı ilaçlar evdekiyle aynı almadım dedim evde var bunlar. Keşke alsaydım
Daphnethebird Bizde 3 aylık calpol vardı bebeğimin ateşini düşürmedi acile gittik orada verdiler şurup hemen düştü, yani gerçekten etkisi geçiyor atmak lazım
Nazz428 42Eylul07 biz 4 5 aydir kullanıyoruz.. Azar azar disten dolayi veriyorum ve faydası da oluyor.. Herhangi bi sıkıntısı da olmadi masaAllah..
42Eylul07 Nazz428 yaa daha iki gun once ateslendi kizim gece evde vardı verdim kustu zaten ek gidaya gectik kasik görünce agzini acmiyor😵💫 oguruyor direk istemiyor hic bisey yemek😖 dr sordu 1 ayi gectimi diye evet dedim onu kullanmiyoruz dedi hem calpol hemde paronax yazmis bnde fitil aldim ikisinin icerigide ayni dedi hangisini kullanmak istersen diye bi daha rahat geldi cok şükür
Nazz428 42Eylul07 genelde sizin dediğiniz gibi söylüyorlar ama bizim bebek bi değişik zaten😁 Allah yardımcınız olsun.. Kolaylıklar versin geçmiş olsun hem🌸🙌
42Eylul07 Nazz428 valla ilk defa ateslendi dr ne dediyse iste uyuyoruz dis donemine girdik bide 🙈 hepimizin yardimcisi olsun 🤲🏻