EsleminAnnesiiiii35 İnternette az önce karşıma geldi şurup süresi 1 miş doğru mu? Bebeğim hasta 3 gündür şurup veriyorum bu şurup 5 aydır evde o yüzden mi hiç etki etmiyor hala hasta ateşi düşmüyor
yusufmertmom EsleminAnnesiiiii35 1 ay diye biliyorum sonra atıyorum bende canım etkisi azalıyormuş açıldıktan sonra
Bebegimm1 EsleminAnnesiiiii35 bana doktor 1 ay demisti 1 ayi gectiyse kullanma etkisini gostermez demisti
42Eylul07 EsleminAnnesiiiii35 evet bzde de calpol vardi dr dedi bir ayi gecti mi dedi evet 6 ay olcak dedim onu kullanma dedi 1 aydan sonrası kullanilmiyormus yenisingerekiyormus
EsleminAnnesiiiii35 Deletedmom_21 pedifen parol bide iburamin. canım üçü de 5 aydır evde kaç gündür bunları veriyorum
Deletedmom_21 EsleminAnnesiiiii35 ayy onlari bilemedim canim da calpol doktorumuz 3 ay dan sonra etkisi azaliyor demişti
EsleminAnnesiiiii35 yusufmertmom bilmiyordum ben 🥺gerçekten etki etmiyor mu o yüzden mi bebeğim hala hasta
Bebegimm1 EsleminAnnesiiiii35 olabilir cnku bende vermistim calpol hic etki etmemisti en fazla 1bck ay olmustur belki açali hastaneye goturmustum orda ki doktor demisti siz yenisini alin
Nazz428 42Eylul07 biz 4 5 aydir kullanıyoruz.. Azar azar disten dolayi veriyorum ve faydası da oluyor.. Herhangi bi sıkıntısı da olmadi masaAllah..
Dondurmalikahve EsleminAnnesiiiii35 Doktora götürdünüz mü peki, normalde düşürmesi gerek ikisinin ilacın içindeki etken madde azalıyor sadece ateş hala düşmediğine göre inatcı ateş olmalı.
EsleminAnnesiiiii35 Dondurmalikahve evet bugün gittim işte ilaç yazdı eczaneye ilaçları almaya gittim baktım aynı ilaçlar evdekiyle aynı almadım dedim evde var bunlar. Keşke alsaydım