Kzyto hifam18__ alerjik bebekler için olan aptamil pregomin as’den alfamınoya geçtik. Her mamayı kullanamıyoruz maalesef süt alerjisi olduğu için.
Metesevil Yoncatoprak bize de doktorumuz gün kuruşunu kaynat pure yap sabahları yedir dedi ama okadar bıktı ki sabahları birsey yemiyor elimden kayısı dır diye ama yediğinde de fayda etmiyor ne denediysem olmadı fitili bile zorla yapıyor yarın kontrolumuz var tekrar dicem bakalım size de haber veririm isterseniz
Mrvsen Metesevil bizimki de yapmıyor . Bugün 8. Gün ne denediysem olmadı zeytinyağı, masajlar, dulcosoft, kayısı kuru erik, sıcak su oturtması. Yok yok olmuyor 2 aydır böyleyiz 13 günde bir yapıyor
Metesevil Mrvsen çok geçmiş olsun ne zormuş çaresizlik elden birsey gelmemesi eğer farklı bisey onerirse yazarım belki iyi gelir
Biri1 Metesevil rota aşısının ikinci dozunu yaptırdık 2 gün sonra kak yapmamaya başladı normalde günde en az 1 defa yapıyordu.Şimdide kabız değil ama kakasını yapmıyo.Doktora sordum yan etkisi olabilir dedi.Sağlık ocağına sorduğumda ise böyle ni yan etki beklemeyiz genelde dedi.Nasıl düzelicek bilmiyorum artık 1 ay oldu
Ruv Biri1 bana doktor yan etkisi olur dedi lavman verdi ama alıştırmak istemiyorum geceleri artık pamuk sokup yaptıyorum yoksa Ağrıdan uyuyamıyor karnı da şiş değil anlamadım valla cok pişman oldum acıkcaıs
Metesevil Biri1 ben bu aşıyı çok araştırdım aslında çoğu yorum kabızlık yapıyor pişmanım diyordu ondan yaptırmadım yani sağlık ocağına bakmayın varmış böyle etkiler hadi sizin ondan bizim neden bilmiyorum
Biri1 Ruv pek bişey yaptığım söylenemez eskisi gibi uyku bile uyuyamıyor sürekli ıkınıyor daha çok gazı var.Dayanamadığım bebeğim çok zorlandığı zaman fitil atıyorum.Meyve tatırmYa başladım birer ikişer kahve kaşığı armut portakal veya elma veya kiwi dpktor onerdi.ve bol bol masaj yapıyorum
Biri1 Ruv evet ama pamuğada alışıyor sonuçta.benimki sadece fitille yapıyor derece ile denedim yapmadı
Biri1 Metesevil işk dozu yaptırdığımda uan etki olarak ishal yapbilir demişlerdi çok acaip.Kabızlık yapsa bile 1 ay sürermiki.Ben yurtdışındayım burda o aşı mecbur zaten nasıl olsa yaptıracaktım