Kızım 3.5 aylık meme+mama gidiyoruz ama mama daha fazla içiyor maalesef ki sütüm yetersiz az olduğu için ne zaman mamayı arttırdık o zamandan beridir çocuğumun kaka sorunu var 3 tane mama denedik aptamil, hip combiotic, golden goat doktorumuzun önerisiyle en sonki mamayı kullanıyoruz bugün golden goatı kullanalı 4. Günümüz fakat bugün ıkınıyodu zorluyordu kendisini bezini açtığımda katı çok minik bir kaka yapmıştı daha vardı ama yapamadı çocuğum neden böyle oluyor hep dendiğim mamalar kakasını bir türlü düzgün yaptırmadı