marbling10 Ben kabullendim galiba☺️
Oncelikle solgar malt tablet, bestlak damla, galactago damla, malt içecekler, bulgur pilavı, yeşillik, su, uyku, hurma, humana ve daha niceleri… Ve hatta son silahım motillium…
Bu önlemler sütü 70 olan kadını 100, 120 yapabilir. Ama 1 ay sonrasında sütü 10-15ml olan kadını bence etkilemiyor. Sık sık emzirme, aralarda pompalama, süt fışkırdığını hayal etme, strese girme -sanki stres yapma denilince hemen hoop gidiyor stres 😂..-
Sütü bol kadın kendi uyguladığı teknikler az olanı da bollaştırır sanıyor ama öyle değil. Hatta sütü az anaları yeterince uğraşmamakla suçluyor kimisi..!
Ben bebeğim her acıktığında sütlü olsun olmasın mememi veriyorum hem sag hem sol yarım saat. Sonrasında onu gözlüyorum meme aramaya devam ederse 60 ml mama yapıyorum. Bu şekilde gidiyoruz. Yine sağıma devam ediyorum. 2 saatte 50 ml geliyor. Onları da biriktiriyorum. Hem meme hem biberona alışık bebegim. Meme reddi yok. Ama biz meme ile keyif yapıyoruz daha çok. Biz isterdik 150-200 çıksın buzlukta süt poşetleri stoklamayı. Ama olduğu kadar☺️